Thursday, December 2, 2010

Snek Mamee Kat Canada???

This picture is courtesy of FarahK

Ada jugak Mamee- Noodle Snack kegemaranku kat Winnipeg. On our Day 1, pegi cari groceries kat Safeway. Nak cari chips then ternampak Sunburst (Mamee) ni. Excited! Tu yg beli.. Harga dia 30cents je. Kalau convert ada la dlm 92 sen duit Msia. Then, snap la picture ni. Bila cek balik ingredients Sunburst yg biru tu, ada la pulak chicken essence. Teruslah masuk dustbin. Sure tak 'ha lam alif lam'. Pengajaran: tu la... siapa suruh tak cek betul2???




2 comments:

Miza Yusof said...

dah lama tak makan keropok mamee. dulu selalu beli. 20 sen sebungkus. hehe

Nina Aman said...

miza: nina dh beso2 mcm ni pun mkn mamee lg...tp x mkn pn perencah dia tu..botak pale cpt!