Wednesday, February 2, 2011

Meleleh Tengok Drama Ni Poyokah?

Cis burger! Semalam finale Lagenda Budak Setan aku boleh lak meleleh. Gedik ah!!! Selama ni tak layan pun cite ni, tapi tertengok lak. Aku meleleh masa scene Kasyah bawa baby naik LRT. Adeh, sedih.. Then datang lak Kat. In the end, sure diorang kawen. So, kesimpulannya cinta Kasyah menjadi milik Kat walaupun Ayu telah menjadi isteri Kasyah. Kat ni pencinta setia. Oh, sangat melancholic. Kalau dah akhirnya jodoh Kat, walau macam mana banyak halangan pun, cinta itu akhirnya milik mereka. How sweet!~

4 comments:

qaseh elyanas said...

leleh ek? ala.. x best mcm dlm novel hehehe jgn marah

ch@ said...

kalau ada sambungan Kat dgn Kasyah sure lagi tragik percintaan dorang. Athirah tu meninggal, abang Kasyah meninggal. Pastu papa Kate tak setuju dorang kawan, tapiii still happy ending. kikiki.

FaizFizy39 said...

huhu. cerita melayu XD

Nina Aman said...

kak qaseh: yup...meleleh...tah ape2 je kite ni kan...=P
cha: oh...ye ke?kite tak bace novel pun...hehe
faiz: hehe...tu la psl...