Friday, March 22, 2013

Bermotif Politik

Korang pun tau kan sekarang tv, radio, akhbar semua diserang virus 'gemba-gembo' sempena PRU13 yg kita pun tak expect bila. 'Gemba-gembo' sebab semua digembar-gemburkan, kes lama dikorek semula. Peninglah, sekejap kata PRU by end of March, jap kata by end of May? Aku nak plan cuti honeymoon pun payah haihhh. Tapi husband kata kita plan je lah vacation tu, kalau terkena time polling, biar je.

Aku minta maaf awal2 sebab ni first time aku buat entri berbau politik. In fact, aku tak suka dunia politik ni. Malas nak amik kisah. Tapi sejak dua menjak ni, aku rasa annoyed sangat. U know, semua nak dipolitikkan dan cara meraih undi tu i can classify it as 'pathetic and lame' or 'desparate'. Bila buka Buletin Utama TV3, the first 30 minutes semua cerita politik. Oih, ape lagi tukar channel TV9 terus. Berita dia padat dan ringkas. 


What do you guys think when you see this?






1 comment:

Z.U.E said...

TV 3 punya berita mmg tak boleh tgk.. pening!