Monday, May 24, 2010

♥♥♥ Musim Mengawan Telah Tiba! ♥♥♥

Sejak dah umur 24++ ni banyak pulak wedding invi..
Yelah,tahun ni je dah ramai my coursemates yang menukar status.
Bulan Jun is the perfect time untuk wedding.
Yolah..cuti sekolah.
Jadual weekend pun packed.
Tapi,I missed 3 weddings

1) Adrina (my classmate in TIGS)
2) Syifa' (my labmate in UTM)
3) Aimi Shafah (my coursemate in UKM)

*I only attend wedding yang dapat kad jemputan (via post) bukan main tag kat FB.
Menunjukkan kawan2 kita tu benar2 ikhlas and nak kita attend wedding dia.

So, siapa yang jemput saya via wedding cards, InsyaAllah saya attend, if not, I post gifts to them. Baik tak saya?☻ Ngee~

I decided to post Cutlery Set or Bedsheet for them. Yela, sonang nak post.
Tak pecah kan?

Next wedding is:

1) Abang Izzhar (my club president in UKM)- maybe attend dengan si Dia
2) Ina Sg Petani (my kuliahmate in UKM) - tak dapat attend (so sorry Ina!)
3) Ameq ♥ Ayap (my kolejmate in UKM) - maybe tak dapat attend sebab nak celeb Birthday Mama + Father's Day. I planned for a BBQ at home.♥♥ weee..~
4) Zafirah (my classmate in TMS) - tak dapat attend jua.

In conclusion, ramai orang nak kawen bulan Jun.
Saya? Saya nak kawen time cuti sekolah, tapi tak tau tahun bila...hahaha ♫♪♫♪







Nota kaki: Pelamin di atas memang cantik. I always dream on 'Pure white wedding'
haishhh..berangan sudah...ngee•••••

No comments: